İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

2 Ekim 2015

TAZE YEŞİL FASULYE KAVURMASI

İyi Geceler Sevgili Takipcilerim💕
Sizlere an itibari ile hazir firsat bulmusken hemen gectigimiz haftalarda yaptigim lezzeti yerinde farkli bir tarif daha vereyim. Bu tarif benim arkadasimin annesi, anneminde arkadasi sevgili Gulten ablacigima ait. Gecenlerde annem Gulten abla'ya gitmis ve orada yedigi bu farkli tarifi begenmis, geldi bana anlatti. Bende durur muyum farkli olan herseyi denemeyi seven ben hemen uyguladim ve sonuc enfes. Hemen sizlerlede paylasiyorum, ha bir tuyo daha, sarmisakli yogurlu olarak yaparsaniz lezzetine daha da doyamayacaksiniz. Ben iki turlude denedim, yogurtlusuna bayildim, ekmegimi bana bana yedim:) İster aksam yemegi olarak. ister meze olarak, isterseniz de cay menulerinizde farkli bir cesit olarak tuketebilirsiniz.
Taze Yesil Fasulye Kavurmasi 
Fasulyeleri ayiklayip, ikiye uce kirip, bolca suyla yikayin. Duduklu tencereye koyun ve uzerine su ilave ederek 25-30 dk. haslayin. Dilersebiz acik tencerede de haslama yapabilirsiniz. Haslanan fasulyelerin suyunu suzun. Fasulyeleri bir tepsiye koyun, ocagin altini yakin ve sivi yag ilave ederek kavurmaya baslayin. Ara ara karistirarak kavurmaya devam edin. Bolca tuz serpip karistirin. Lezzetini tuz veriyor. Kavrulan fasulyeleri servus tabagina alip mutlaka sogus domates ile birlikte yeyin. Usulu boyleymis:) Ama ben size yine soyluyorum uzerine sarmisakli yogurdu boca ettiginizde tadina doyamazssiniz. İki turlude deneyin bakalim hangisini daha cok seveceksiniz👌
Yazim hatalarim olduysa affola, cunku telefonumdan yazdim bu kez arkadaslarim. Haydi ben kactim, daha cok isim var. Pazar gunu bir cig kofte partisi daha veriyorum, kaynim yakin zamanda evlendi yani bu kez yeni gelinde gelecek evime, eltim de oldu ayol benim:) Bende telase var iken simdi kendime bir nescafe yapacagim, oturup laptopum basina birde beni bekleyen bir kac makalemi yazacagim :) Hadi bana kolay gelsin, ben biraz calisirken sizlere de o arada sicagi sicagina postumu ekledim:) Gorusmek dilegiyle iyi geceler dostlar...


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhabalar, ellerinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.Bir karadenizlili olarak fasülye kavurmasına bayılırım. Sizinki farklı bir tarif mutlaka deneyeceğim.

Saygılar.

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

elinize sağlık ben de bloğuma beklerim yorumlarınızı da =)
kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

Unknown dedi ki...

Değişik bi tarif en kısa zamanda denicem özellikle yoğurtlu olanı bana da beklerim :)
bidolukozmetik.blogspot.com

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara