İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

7 Aralık 2012

FRENCH-MANİKÜR YÜZÜKLERİ KEŞFETTİM/ALDIM

EVEEET YENİ BİR KARGOM DAHA GELDİ MARA KOZMETİK'TEN FRENCH YÜZÜKLERİ SİPARİŞİ VERDİM İYİKİDE VERMİŞİM ÇOK GÜZEL BİR BULUŞ OLMUŞ,SANIRIM FRENCHİ SEVEN TÜM ARKADAŞLARIM BUNA SAHİP OLMAK İSTEYECEK.RTIK MUNTAZAM VE KOLAY UYGULANABİLİR VAKİTTENDE TASARRUF YENİ BİR CİCİM DAHA OLDU:) SİTEDE DAHA BİR ÇOK GÜZEL ÜRÜNLER VAR,TIRNAK FİLMLERİ VAR ONLARDA ÇOK HOŞUMA GİTTİ UYGULAMALI VİDEOLARI VAR,İNCELEMENİZİ TAVSİYE EDİYORUM,KAPIDA ÖDEMELİ SEÇENEĞİDE VAR,BU SORU ÇOK SORULUYOR ÇÜNKÜ KAPIDA ÖDEMELİ BİR ÇOK ALIŞVERİŞ LİSTEM VAR MERAK EDENLER TAKİPTE KALIN:) ŞİMDİ KENDÍ FOTO VE SİTENİN FOTOLARINI VE LİNK ADRESİNİ PAYLAŞACAĞIM SİZLERLE,SÜSLÜ GÜNLER DİLERİM:))))
NUMARALANDIRILMIŞ ŞEKİLDE AYARLANABİLİR 20 ADET TIRNAK YÜZÜĞÜ VAR,HEM EL HEM AYAK TIRNAKLARI İÇİN,ÜSTELİK ÇİFT TARAFLI BİR TARAFI İLE DÜZ FRENCH,DİĞER TARAFI İLE OVAL FRENCH YAPABİLİYORSUNUZ.

İSTER KALEM MANİKÜR İLE İSTER KLASİK BEYAZ FIRÇALI OJE İLE SÜREBİLİRSİNİZ,SON DERECE KOLAY UYGULAMA

SİTENİN ÜRÜN AÇIKLAMASI:
Mara French Manikür Yüzüğü Klasik Model (Düz-Oval French)

· French Manikür uygulamasını yardım almadan yapmanızı sağlayan, patentli bir üründür.

· Çizilmesi zor olan beyaz şeridi tüm tırnaklarınızda eşit ve kusursuz çizgilerle elde etmenizi sağlayan özel şablonlardır.

· Kadınların el ve ayak parmakları ölçülerine göre ayarlanabilir toplam 20 adet yüzük, her tırnak için ayrı numaralandırılmıştır.

· Yüzükler çift taraflı model alternatifine sahiptir; bir ucuyla düz, diğer ucuyla oval çizgiler elde edebilirsiniz.

· French Manikürünüzün çizgi kalınlığını yüzükleri tırnağınızda ileri geri hareket ettirerek ayarlayabilirsiniz.

· French Manikür Yüzükleri dayanıklı ve esnek yapısı sayesinde kırılmaz, deforme olmaz ve uzun süre kullanılabilinir. Aseton ile temizlenebilir.
Kullanım Şekli:

Numaralandırılmış French Manikür Yüzüklerini, tırnaklarınızın boyanacak uçları açıkta kalacak şekilde parmaklarınıza yerleştirin. French manikürünüzün çizgi kalınlığını yüzükleri parmağınızda ileri ya da geriye doğru iterek kolaylıkla belirleyebilirsiniz. Açıkta kalan tırnak uçlarını Mara French Manikür Kalemi ile boyayın.


SİTENİN LİNKİ:
http://www.marakozmetik.com.tr/index.php

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben yeni aldım hiç güzel bir ürün degil çizginin altından tasıyor,hiç tavsiye etmem,boşuuna para verdim

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara