İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

15 Ağustos 2013

BAYRAMA NASIL BAŞLADIK & NASIL BİTİRDİK!!!

öncelikle hepimizin geçmiş bayramı mübarek olsun sevgili takipçilerim,buaralar geçikmeli postlar yayında olabilir yorumlara cvb veremeyebilirim ama hepinize sonsuz teşekkürler yorumlarınız için malum bilen arkadaşlarım biliyorlar bilmeyenler içinde bir kez daha yazayım,tatlı kızıma kardeş geliyor 4.ayıma girdim fakat 3 kez acillik oldum bu kuzucum biraz yaramaz arada korkutuyor bizi :) bayramın birinci günü neşe ile uyanıp güzel bir kahvaltı ile başlayıp akşamını hastanede geçirdim bu kez yatış olacak kadar korkuttu bizi kuzucuk:( şimdi buyurun bakalım bayrama nasıl başlamış neler yapmışız neler etmişiz nasıl bitirmişiz hep birlikte zaman yolculuğuna çıkalım:)



 benim canım anneciğimde kahvaltıya bizdeydi zaten bilenler biliyor aynı mahalledeyiz evlerimiz çok yakın,o yönden çok şanslıyım
 yumurtalar benim sevgili kocamdan çok güzel yapıyor sahanda yumurtayı tadına doyamıyorum
 şirine kızımda bayram çocuğu olarak sofranın prensesesi olarak yerini aldı :)
 bayramlıklarımız anneannemizden hazırlandık ve başladık pozlarımızı vermeye:)
 şapka tokası benim seçimim :) çok cici oldu be maşallah :)
 bayram ziyaretleri başladı burada artık dağılmış vaziyetteydik kızım tokasını saçını başını dağıttı uykusu gelmişti sabah çok erken kalktığı için minnoşumun:)
 arkadaşımın annesinde boy aynası görürümde o boy aynasında bloglarda meşhur olan ayna pozunu çeklimemmi hiç hamiş hamiş :)
                                                       sevgili arkadaşıma    bebiş ziyaretinede gittik biz :)
                                 veeee ikea çıkarması:) işte adım adım yaklaşıyoruz yaşasın alışveriş:)










 

 ve günün sonunda artık arabada uykuya anında dalıveren minnoşum:)
 şimdi burada kardeşiyle birliktemi uyuyor ne minnoşum :)
 canım öyle bir kelle paça istiyorduki kızım uyuyakalınca çorbacıya giremedik kıyamadım uyandırmaya,oyüzden sevgili eşimde eve belki verirler kapları vardır dedi ve kavanoza koymuşlar ay ne sevindim
 anneme geçtik gelince direk,akşama görümcem gelicekti çünkü anneme bayram ziyaretine,uyuyan kuzuyu babası anneannesinin yatağına yatırdı ve hemen mutfakta aldık soluğu afiyetle içtik,oh be nasıl rahatladım dünya varmış,kesmedi ama yine istiyorum :))))

 hıııım işte sonrasımı ben hemen uzandım koltuğa dr. yasağım olduğu için 3 aydır dışarı adımımı atmamıştım sürekli dinlenip yatıyordum ama 3 ay bittiği için ve şikayetlerimde bittiği için dedim bayramda bari çıkayım artık ya okadardan bişey olmaz dedim,yanılmışım siz siz olun tedbiri hiçbir zaman elden bırakmayın.neysem sevgili görümcem geldi biraz vakit geçtikten sonra birden karnımda bir kıpırtı ile birlikte dedimki aaa hareket etti:) nasıl sevindim doğrulduğum anda kan revan içinde hastaneyi boyladım ve ogün yattım hastanede,serumlar iğneler sabaha karşı biraz daha iyi oldum fakat bu kezde sancılarım başladı,ikinci günü öğleden sonra taburcu oldum,annem yanımda kaldı,eşim beni yatarken görünce gözleri dolu dolu oldu kızımdan ayrı kalmak zorunda kaldım görümcemler kayınvalidemlerde kaldı ve o gece anne anne diye sabaha kadar uyumamış:( ertesi günü kavuştuğumuzda ayy anneeeeeeem diye öyle bir sarılışı vardıki içim gitti,çok özlemiştim bende sonrada hiç yanımdan ayrılmadı böyle yanımda yattı evde.
BURADAN BURSA ÖZEL BAHAR HASTANESİ PERSONELİ VE ÖZELLİKLE ACİL DR.UM SAYIN NAGİHAN UZUN GÜLER'E SONSUZ TEŞEKKÜRLER ÖNCE ALLAH'IN SONRA DR.UMUN SAYESİNDE ATLATTIK ÇOK ŞÜKÜR VE SİZ SEVGİLİ DOSTLARIMA,BURADKİ YORUMLARINIZA,DESTEĞİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER
bayram tatlılarımız,meyveli nişastalı muhallebinin tarifi yakında...
 ve yine sevgili kocişimin bana ve bebişimize hergün hazırladığı meyve tabaklarından bir kare daha...

 işte bir bayramımızda böylece geçti gitti,hepinize sevgi ve selamlar,sağlıcakla kalın inşallah sevgili takipçilerim,şimdiden yine tüm yorumlarınız için çoook teşekkür ediyorum,cansınız,sağolun,varolun...

12 yorum:

assortiek dedi ki...

yani ben bu postun hangi fotosuna yorum yazam:)okadar dolu ki:)o cici kız tam bir prenses,ikea yı çok özledim:)bizde bayramda bebiş ziyareti yaptık ve o çorba kasesiiii nerden :( çok güzel

Unknown dedi ki...

Cok gecmis olsun. Bebise bisey olursa diye korkuyo insan her zaman :( dogduktan sonrada degismiyo :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

serpil pustu; ay canım benim güze bakan gözler güzel görürmüş çok mutlu oldum inan yorumuna,ne kadar güzel geçmiş seninde bayramın ne güzel,o kaseler bursada ales home var oradan canım ama burada diğer bloglardada rastladığım oldu sanırım diğer illerdede var sen bi züccaciyecilere git araştır puantiyeli çok güzeller geçröekten rengarenk onlar

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

upto sibel,çok sağol canım aynen annelik başka birşey işte canım

günlük yaşamım dedi ki...

EN SEVDİĞİM POST BOL BOL RESİM :))
ÇOK GÜZEL KARELER :) KAHVALTI SOFRASI İSE MUAZZAM :) RUNNERİN ÇOK ŞİRİN BENDE İSTİYORUM BÖYLE BİR RUNNER YA AMA BEN MUTFAK MASAM İÇİN MİNİK OLSA YETER SENİNKİ BİRAZ ENLİ :)SEN Mİ YAPTIN RUNNER I NASIL YAPTIN

sakLı bahçem :) dedi ki...

miNik preNses pek güzeL oLmuş maşaLLah :)
doLu doLu bi bayram postu oLmuş :)
ALLAH tez vakitte kurtarsıN seNide bebeğiNe kavuştursuN :)

Nurşen Aksoy dedi ki...

Merhabalar,maşallah dolu dolu bir bayram geçmiş anlaşılan.Küçük prensese bayıldım,anne çorbası gibi olurmu??Blog çok dolu ve keyifli,nereye bakacağıma şaşırdım.süpersiniz..sizi izlemeye alıdım,banada beklerim.sevgilerimle.nurşen.www.nurlumutfakta.blogspot.com

Juliette Koc dedi ki...

keyifli bir bayram olmuş tüm aile fertleri için. tatlıya bayıldım çok lezzetli görünüyor. bir sonraki şeker bayramında minik de ailede olacak değil mi? üye sayısı ve mutluluk kat sayısı artacak :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

günlükçü bayan;canım çok teşekkür ederim beğenmene sevindim,bol fotolu postlara bende bayılıyorum,runnerı ben yapmadım canım hazır o,apolena diye bir site var oraya gir bak orada çok çeşitler var böyle,yada küçük istiyorsan sipariş üzerine blogda yapanlar var dilersen onlarında linklerini veririm sana,sevgilerimle

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

saklı bahçem;bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim amin canım,tatlı prensesimin öpücüklerini yolluyorum sana:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

nursen aksoy;ay bu ne kadar candan ne kadar güzel bir yorum böyle,prensesimin öpücüklerini gönderiyorum sana canım,ve senin bloğunuda takibe aldım ve çok donanımlı harika dolu dolu tarifleri olan bir blog yazarının benim bloğum hakkındaki böyle beğenileri beni gururlandırdı,tekrar çok teşekkür ederim daha nice güzel paylaşımlar diliyorum ve sıkı takibimdesin artık,kocaman sevgilerimle

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

juliette;ama sen yine güzel yorumunla beni çok mutlu ettin,çok teşekkür ederim canım,demi ya bende sabırsızlanıyorum seneye daha bol kalabalık bir post olacak inşallah,iki yavrucakla burada olacağım:))) sevgilerimle

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara