İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

23 Ocak 2015

AMİGURUMİ KARDAN ADAM YAPILIŞI (ÖRGÜ OYUNCAK)

Dolunay'ım annesinden oyuncak kardan adam isterde annesi yapmaz mı hiç,kardan adamı karşılarında gören küçük prenseslerim cok mutlu oldu,hatta Dolunayım bir kaç aksam kardan adamı ile birlikte uyudu bu benim yaptığım ilk amigurumi oyuncak oldu,sonunda kafayı yora yora bunuda cozdum galiba hatta kızım ikinci siparişini verdi bile minnie mause orermisin anne deyip duruyor  Buarada içinin dolgu elyaflarınıda kizim doldurdu minnak elleriyle:)

AMİGURUMİ KARDAN ADAM

*KAFASI*
1- SİHİRLİ HALKA
2-          6 SIK İGNE
3-        12 SIK İĞNE
4-  1 SIK 1 ARTTIR
5-  2 SIK 1 ARTTIR
6-  3 SIK 1 ARTTIR
7-  4 SIK 1 ARTTIR
8-  5 SIK 1 ARTTIR
9-  6 SIK 1 ARTTIR
10-  7 SIK 1 ARTTIR
11-12-13-14-15-16-17 NORMAL SIK İGNE ARTTIRMA YAPMAYIN
18-  7 SIK 1 EKSİLT
19-   6 SIK 1 EKSİLT
20-  5 SIK 1 EKSİLT
21-  4 SIK 1 EKSİLT
22-  3 SIK 1 EKSİLT
23-  2 SIK 1 EKSİLT
24-  1 SIK 1 EKSİLT
EKSİLTİN VE KAPATMADAN BIRAKIN İÇİNİ DOLDURMAK İÇİN,VE İPİ BİRAZ UZUN BIRAKIN DOLUMDAN SONRA DİKMEK İÇİN...

*GÖVDESİ*
1- SİHİRLİ HALKA
2-          6 SIK İGNE
3-        12 SIK İĞNE
4-   1 SIK 1 ARTTIR
5-   2 SIK 1 ARTTIR
6-   3 SIK 1 ARTTIR
7-   4 SIK 1 ARTTIR
8-   5 SIK 1 ARTTIR
9-   6 SIK 1 ARTTIR
10-  7 SIK 1 ARTTIR
11-  8 SIK 1 ARTTIR
12-  9 SIK 1 ARTTIR
13- 10 SIK 1 ARTTIR
14-15-16-17-18-19-20-21-22 SIK İĞNE YANİ ARTTIRMADAN ÖRÜYORUZ BU SIRALARI
23-  10 SIK 1 EKSİLT
24-    9 SIK 1 EKSİLT
25-    8 SIK 1 EKSİLT
26-    7 SIK 1 EKSİLT
27-    6 SIK 1 EKSİLT
28-    5 SIK 1 EKSİLT
                                 
  29-  4 SIK 1 EKSİLT                                       
    30-      3 SIK 1 EKSİLT                                   
31- 2 SIK 1 EKSİLT    
32- 1 SIK 1 EKSİLT     
33-EKSİLT
                       
                                   
EKSİLT VE KAPATMADAN İPİ UZUN BIRAKIN DİKMEK İÇİN DOLUMDAN SONRA

*BİRLEŞTİRME*
KAFASINI VE GÖVDESİNİ ELYAFLA DOLDURDUKTAN SONRA ÖRGÜYÜ KAPATIP DİKİN VE KAFA VE GÖVDEYİ YÜN İGNESİ İLE DİKİN BİRBİRİNE KENARLARINDAN.

*SÜSLEME*
DİLERSENİZ BENİM GİBİ GÖZ BURUN AĞIZ ÖRÜP DİKİN DİLERSENİZ HAZIR OBJELER DİKEREK MONTELEYİN,
ATKISINI ŞİŞ İLE ÖRDÜM
ŞAPKASINI TIĞ İLE ÖRDÜM (ÜÇLÜ TRABZAN YAPARAK) VE KAFASINA TUTTURARAK KENARLARINDAN DİKTİM,ATKISINIDA DİKTİM BOYNUNA.


KAHVE EŞLİĞİNDE ÖRDÜM KEYİFLE:)




ARZU EDEN OLUR İSE SİPARİŞDE ALIYORUM BİLGİNİZE:)
SEVGİLERİMLE:)


11 yorum:

Filiz Çatalkaya Orhan dedi ki...

Ellerine saglik canim cok sirin olmus

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Cok tesekkur ederim canim ablacim guzel yorumun icin,sevgilerimle☺

lokumpilavi dedi ki...

Şu amigurumi olayı çok yakın geliyor bana bir türlü cesaret edemiyorum . Başlasam mı ki ;)

birgulunlezzetleri dedi ki...

Çok güzel anlatım öresim geldi.
Ellerinize sağlık çok şirin.

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Harika olmuş. Tam da zamanı şimdi. :)

çatlakkafe dedi ki...

çok şirin olmuş ellerinize sağlık

İnci Çelik dedi ki...

Ay çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. Kahve eşliğinde de ne güzel örülmüştür

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok şirinmiş anlatımla daha bir şirin olmuş elinize sağlık

Sosyal Medya Kafe dedi ki...

Ellerinize sağlık.Çok şirin olmuş :)

n dedi ki...

çok tatlı olmuş ellerinize sağlık :) Sizi takipteyim bana da beklerim :)
suslusirine.blogspot.com.tr

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara