İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

9 Mayıs 2013

ÇOCUKLUK ARKADAŞIMDA KAHVALTI KEYFİ

cumartesi günü yazın ilk aylarına blog buluşmasındaki kahvaltı ile başlayıp salı günü de yine bir kahvaltı etkinliğinde kendimi buluverdim:) 10 yaşından beri çok sevdiğim çocukluk arkadaşım sevgili IŞIL'daydım kahvaltıya,kendisi benim hem mahalle arkadaşım,hem ortaokul+lise arkadaşım,sıra arkadaşım,bando takımı arkadaşım,genç kızlık arkadaşım,aile dostumuz daha saymakla bilmez,yani can o caaaan:) hiç kopmadık çok şükür,evlendik çoluğa çocuğa karıştık,nezaman biraraya gelsek hep eskileri yad edip kıkır kıkır güleriz,güleriz diyorum bizim gülmelerimiz çok meşhurdu,birbirimize bakıp bakıp gülceğimiz gelirdi,halada öyleyiz şimdi bile gülceğim geliyor bu yazıyı yazarken:) okuldada öğretmenlerimiz bizden çok memnundu çok severlerdi bizi ama annelerimize hep derlerdi çok memnunuz ama ah bide şu gülmeleri olmasa durduk yere neye gülüyoki bunlar anlamıyoruz derlerdi:) hocalarımız alışmıştı artık zaten,bir kitapmı okunacak sınıfta yok gülmekten okuyamıyoduk ki,sınavlarda bile kikirdeşiyoduk ,neyseki sevilen öğrencilerdikde görmezden geliyordu hocalarımız hatta bazen tutamayıp kendilerini onlarda gülüyorlardı ama bir başka meslek öğretmenimiz vardı ki o üstüne alınıyodu biz gülünce birgün bi kızdı dediki banamı gülüyorsunuz çıkın sınıftan diye:)))) sonra oda alıştı diğer öğretmenlerde demiş onlar öyle kendi kendilerine gülüyolar diye hahahaha:)

gelelim canım arkadaşımda birgünümüzü nasıl geçirdiğimize...




minnoşum ışıl teyzesine gitmenin heyecanı ile sabah 6 da uyandı bende yatırmadım birdaha dedim anca hazırlanırız yolumuz uzun,sabah babamızıda işe yolcu ettikten sonra başladık oynaşa oynaşa hazırlanmaya,buarada kızımda benden alıştı artık,ikide birde çeeek,menide çeeek,anne çek,ver ver mende mende deyip kendide çekim yapıyor,pozlarda veriyor,geleceğin bloggerı yetişiyor:)eeee anasına bak kızını al:)

8:20'de yollara döküldük,blog toplantısına geç kalınca pek bişey anlayamadım, pek,bana ders oldu bu,dedim uykusuzda kalsam bu kez kahvaltı etkinliğinin hakkını verip acısını çıkartıcam:)
canım arkadaşımın evine adım attığımızda miss kokular geldi burnuma,herşey hazırdı maşallah hamarat ışılıma,çokda lezzetli mamalar yapmış hele o milföy hamurundan yaptığı sosisli ay çöreğine bayıldım yedikçe yiyesim geldi taze taze,ellerine sağlık kuzum,bu hafta bende yapıcam tarifi aldım:)
oh çaylarda hazır,başlayalım afiyetle yemeye:) buarada kalpli servislerinide çok beğendim

şu meşhur ayna pozlarına bende özenip çekeyim dedim ama göründüğü kadar kolay değilmiş kendini aynada çekmek,sanırım bir iki deneme sonrasında daha başarılı olacağım:) ama kombinim görünmüşya o yeter,amaç oydu zaten hahahaha:)



                                                 
                                                      keyf-i muhabbetimiz şahaneydi :)



sitelerinin hemen önünde bulunan çocuk parkı benim tatlışıma yaradı,gelirkende,giderkende parkımızı ihmal etmedik:)


Işıl'ın bir kızı bir oğlu var,kızımız öykü ilkokul 5'de oğlumuz emre ise 4 yaşında,kızımda arkadaşlarıyla keyif yaptı yani:) :):)

 

canım ışılım herşey için çok teşekkür ederim,çok seviyorum seni candan arkadaşım,dostum,kardeşim,herşey çok güzeldi,emeğine yüreğine sağlık,öpüyoruz dolişimle birlikte seni:) bir dahaki randevumuzda yine bir çocukluk arkadaşımız daha,Pınar'dayız yeni doğum yaptı bebiş görmeye gideceğiz kısmetse Işılımla birlikte:)

3 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

Oh sefanız olsun. Ben de kahvaltıya beklerim

Şeker şeyler atölyesi dedi ki...

afiyet olsun

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

BAK BU HARİKA,OOOY TEŞEKKÜR EDERİM KUZUM BENDE HERZAMAN BEKLERİM KISMET BİRGÜN BAKARSIN DAMLARIZ BİRBİRİMİZE NASILSA AYNI ŞEHRİN HAVASINI TENEFFÜS EDİYORUZ:)

ŞEKER ŞEYLER ATÖLYESİ; ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM:)

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara