İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

9 Mayıs 2013

PİZZA

dumanı üstünde mis kokulu incecik ve herkes tarafından daha yokmu denilen pizza tarifimi sizlerle paylaşmamak olmaz değil mi:)



*PİZZA*
MALZEMELER
250 gr un
25 gr margarin
yarım çay bardağı sıvı yağ
1 tatlı kaşığı toz şeker
1,5 çay kaşığı tuz
10 gr yaş maya
1 çay bardağı ılık su (10 gr.yaş mayayı eritmek için)

SOSU İÇİN
1 yemek kaşığı domates salçası
1/4 çay bardağı sıvı yağ
bir fiske karabiber
bir fiske kekik

İÇ MALZEMESİ İÇİN
arzu ettiğiniz malzemeler,üzeri için ise rendelenmiş kaşar,yine arzuya göre ince doğranmış salatalık turşusu ve yeşil zeytin

HAZIRLANIŞI
Hamur malzemeleri ile kıvamlı bir hamur elde edene kadar yoğurulur (fırından aldığınız lokma vs.yapmak için aldığınız ekmek hamuru kıvamında olacak) Daha sonra yağlanıp unlanmış tepsiye el yordamı ile hamur iyice tepsiye yaydırılır.Fırça yardımı ile üzerine sosu sürülür.İç malzemeleri güzelce üzerine yaydırılıp dizilir.Önceden ısıtılmış 170 dereceli fırına konularak pişmeye bırakılır.Pişmesine yakın üzerine rendelenmiş kaşr,ince kıyılmış yeşil zeytin,salatalık turşusu ilave edilerek kaşarlar eriyene kadar bir süre daha pişmeye bırakılır.Sıcak sıcak servis edilir.
Afiyet olsun...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Kuzum hayırlı cumalar ellerine sağlık bir dilim aldım öpüyorum...

Bak Bu Harika dedi ki...

Ben de bazen pazar günleri tava pizzası yapıyorum ama fırında hiç denemedim. Bu tarifi not aldım hemen ellerine sağlık.

Zen dedi ki...

Ellerine saglik canim, hamuruda ince olmus enfes gozukuyo :)

Gönülünce dedi ki...

İnce pizzaya bayılırım tam benli olmuş ellerine sağlık anım...

Tam kadro tamamdık dün çok güzeldi...Pazar günüde başka bir yere gitmeyi düşünüyoruz...Bilgi edinmek istersen arkadaşımıza uğra derim...
Sevgiler...

http://sehribursadan.blogspot.com/2013/05/yasal-iznimiz-cikti.html

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

DERYA SEZGİN;AMİN SAĞOL ABLACIM SANADA HAYIRLI CUMALAR,TEPSİ SENİN OLSUN ABLAM BENİM ÇOK TEŞEKKÜRLER GÜZEL YORUMUN İÇİN ÖPTÜM

BAK BU HARİKA;HIM BENDE SENDEN TAVA PİZZASINI TARİFİNİ ALAYIM OZAMAN CANIM:)

ZEN;ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIIIM EVET BEN İNCE SEVİYORUM ZATEN:)

GÖNÜLÜNCE; ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ABLACIM MÜSAİT OLDUĞUM İLK FIRSATTA YAPTIĞINIZ SOSYAL ETKİNLİKLERDEDE MUTLAKA YER ALMAYI İSTİYORUM TAKİPTEYİM SÜREKLİ:)

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara