İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

6 Mayıs 2013

***DR.OETKER KREM ŞANTİLİ-ÇİKOLATA SOSLU MEYVELİ KUP***

MALZEMELER
1 PAKET DR.OETKER KREM ŞANTİ
1 PAKET DR.OETKER ÇİKOLATA SOSU
1 SU BARDAĞI SOĞUK SÜT(200 ml)(KREM ŞANTİSİ İÇİN)
2,5 SU BARDAĞI SÜT(500ml) (ÇİKOLATA SOSU İÇİN)
ARZU ETTİĞİNİZ MEYVE ÇEŞİTLERİ

YAPILIŞI
*BİR PAKET KREM ŞANTİYİ BİR SU BARDAĞI SOĞUK SÜT İLE MİKSERLE ÖNCE DÜŞÜK SONRA HIZLI AYARDA KOYULAŞANA KADAR ÇIRPIN.HAZIRLADIĞINIZ KREM ŞANTİYİ BUZDOLABINDA BİRAZ BEKLETİN.
*DİĞER TARAFTA BİR PAKET ÇİKOLATA SOSUNU İKİ BUÇUK SU BARDAĞI SÜT İLE ORTA ATEŞTE KIVAM ALANA KADAR SÜREKLİ KARIŞTIRARAK PİŞİRİN VE ODA SICAKLIĞINDA SOĞUMAYA BIRAKIN ARADA YİNE KARIŞTIRINKİ ÜZERİ KABUK TUTMASIN.
*GÜZELCE YIKANMIŞ MEYVELERİNİZİ DOĞRAYIN BEN BU KEZ SADECE MUZ VE ÇİLEK TERCİH ETTİM SİZLER DİLEDİĞİNİZ MEYVELER İLE HAZIRLAYABİLİRSİNİZ.
*ÖNCELİKLE İKİ YEMEK KAŞIĞI KADAR ÇİKOLATA SOSUNU KASELERİNİZİN DİBİNE KOYUN
*ÜZERLERİNE BİR MİKTAR MEYVELERİNİZİ YERLEŞTİRİN.
*ÜZERİNE KREMA APARATI İLE EĞER YOK İSE KAŞIK YARDIMIYLA KREM ŞANTİNİZİ EKLEYİN.
*VE TEKRAR ÇİKOLATA SOSU İLE SÜSLEYEREK KUPLARINIZI BUZDOLABINDA BİR İKİ SAAT BEKLETTİKTEN SONRA SERVİSE HAZIR HALE GETİRMİŞ OLACAKSINIZ.
*AFİYET BAL ŞEKER OLSUN...









7 yorum:

Unknown dedi ki...

Kuzum ellerine sağlık nefis görünüyor öptüm...

Unknown dedi ki...

Kuzum ellerine sağlık nefis görünüyor öptüm...

Bak Bu Harika dedi ki...

Nefis olmuş, tam da benim gini bir tatlı canavarına göre

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

mmm, enfes :)Ellerine sağlık şekerim.

Zen dedi ki...

Cok lezzetli ve cook kalorili gozukuyor :)

Bizede bekleriz :)
http://bazenar.blogspot.com

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Ayy nasıl canım çekti bunuda ekledim listeme kesinlikle yapacoğuum eline sağlıkk harika gözüküyor !

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

derya sezgin;beğenmene çok sevindim ablacım öpüyorum kocaman:)

bak bu harika;çok teşekkür ederim canım bende çikolatalı tatlılara bayılıyorum:)

büşra kahveci;çok teşekkür ederim şekeriiiim:)

zen,çok teşekkür ederim canım,evet tavsiye ederim çok lezzetli kalorileri boşver can boğazdan gelir:)tabiki gelirim ben seve seve:)

kokoş;çok teşekkür ederim canım beğenip tariflerimi listene alman beni çook mutlu etti:)

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara