İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

26 Haziran 2013

BURUK BABALAR GÜNÜ :( BİR YIL OLDU BABAMDAN AYRILALI :(

BABALAR GÜNÜNDE EŞİM ADINA EN GÜZEL HEDİYE İKİNCİ BEBİŞİMİZİN HABERİ OLMUŞTU O HAFTA,DİĞER YANDANDA BENDE BİR BURUKLUK TABİKİ İLK TORUNUNU GÖRMÜŞTÜ ÇOK ŞÜKÜR DEDE DEDİĞİNİDE DUYMUŞTU AMA KEŞKE İKİNCİYİDE GÖRMEK NASİP OLSAYDI,10 HAZİRANDA TAM BİR YIL OLDU BABACIĞIMDAN AYRILALI ÇOK ÖZLÜYORUM BOL DUA ELİMDEN BAŞKA BİRŞEY GLMİYOR BABALAR GÜNÜNDE CANIM ANNEM EVİNDE DUA OKUTTU,YİNE HERZAMANKİ GİBİ DESTEĞİYLE CANIM KOCAM İŞ BAŞINDAYDI BÜTÜN PAKETLEMELERİ BİR ÇIRPIDA ÖZENLE YAPTI VE MİNOŞUMUZU PARKA BİLE GÖTÜRDÜ SABAH:)
 ÇOK ERKEN KALKTIK OGÜN VE ERKEN KALKAN YOL ALIRMIŞ VAKİT GELMEDEN HERŞEY HAZIR MİSAFİRLERİMİZİ VE HOCAMIZI BEKLEMEYE BAŞLADIK

 TESBİHLERİ ÇEKEN ELLER OKUYAN DİLLERDE DERT GÖRMESİN İNŞALLAH HOCAMIZIN VE GELEN BİZLERİ DUALARI İLE YANLIZ BIRAKMAYAN TÜM DOSTLARDAN ALLAH RAZI OLSUN,NE MUTLU BABACIĞIMA NUR İÇİNDE HUZUR İÇİNDE DİNLEN İNŞALLAH,MEKANIN CENNET OLSUN CANIM BABAM,ANNEM VE BEN SAĞLIĞINDA HEP YANINDAYKEN ŞİMDİDE RUHEN HEP YİNE YANINDAYIZ,NUR İÇİNDE YAT İNŞALLAH,RABBİM KABUL ETSİN DUALARIMIZ HAYIRLARIMIZI İNŞALLAH,RUHUNA GİTSİN HEPSİ
RAHMETLİ HALİME OĞLU MUSTAFA CENGİZHAN ÖZBEK'İN RUHUNA EL-FATİHA...AMİN
OKUYAN DİLLERİNİZ DERT GÖRMESİN ALLAH KABUL ETSİN İNŞALLAH SEVGİLİ OKUYUCULARIM...

7 yorum:

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Canım benim ALLAH rahmet eylesin babacığının ruhuna Fatiha okudum...Ne güzel eşinin de destek olması bizde babamın senesinde hazırlıklarımızı eşim ablam ve eniştemle yapıp minik keselere dodurup imece usulü yardımlaşırız her yıldönümünde..
Nurlar içinde yatsınlar...ALLAH kabul etsin dualarımızı...
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Allah rahmet eylesin :( Colugun cocugun uzun omurlu olsun insallah

assortiek dedi ki...

Allah rahmet eylesin ve dualarınız kabul olsun inşallah

Unknown dedi ki...

Amin...Mekanı Cennet olsun kuzum Allah kabul etsin öpüyorum...

aysp dedi ki...

mekanı cennet olsun canım.

Juliette Koc dedi ki...

Huzur içinde uyusun eminim yeni torununu zaten duymuştur ve uzaktan sizi sevgiyle izliyordur. Ben babamı hep öyle hayal ediyorum. Aslında hiç ayrılmadık biz o hep aramızda. Bizi her zaman sarmalayan güçlü kanatlarını en özlediğim anlarda hep hissediyorum. Sevgiyle...

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

emel yılmaz;Allah kabul etsin inşallah Allah razı olsun canım arkadaşım,senin rahmetli babacığında nur içinde yatsın inşallah negüzel demi insanın destekçilerinin olması ne güzel mutlu bizlere sevgilerimle canım...

upto sibel;amin sibelcim Allah razı olsun cümlemizinkinin inşallah,sevgilerimle...

serpi pustu;amin serpilcim Allah razı olsun sevgilerimle...

derya sezgin;amin canım ablam Allah razı olsun sendende öpüyorum sevgilrimle...

aysel kaya;amin ayselim Allah razı olsun sevgilerimle...

juliette;amin canım ALLAH razı olsun ne kadar güzel yorumlar yapmışssın öyle,evet bende hep öyle düşünüyorum hatta bazen çok ilginç şeyler olduğunda diyorumki ruhu yardımcı oluyor manevi olarak desteği hala üzerimde hissediyorum özlem çok oluyor işte sesini özledim mesela kokusunu sarılmasını fotoğraflara bakıncada insan bir garip oluyor canım benim senin rahmetli babacığınında mekanı cennet olsun nur içinde yatsın inşallah sevgilerimle...

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara