İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

26 Haziran 2013

KIZIMA KARDEEEEŞ:)))) 6.HAFTA

6 HAFTALIK HAMİLEYİM AN İTİBARİ İLE SEVGİLİ ARKADAŞLARIM:) 2,5 YAŞINDAKİ TATLI KIZIMA KARDEŞ GELİYOR ÇOK MUTLUYUZ ZATEN DÜŞÜNÜYORDUK ARTIK VE RABBİM NASİP ETTİ ÇOK ŞÜKÜR,DARISI TEZ VAKİTTE TÜM ANNE OLMAK İSTEYENLERİN BAŞINA İNŞALLAH,RABBİM İSTEYEN HERKESE ARATMADAN SAĞLIKLA HAYIRLI ZAMANDA NASİP ETSİN İNŞALLAH,HERKESİN DUACISIYIM.
"google görsellerinden alıntıdır"

NASILIM KISMINA GELİNCE MALESEF GEÇEN HAFTA FENALAŞTIM GECE ACİLE GİTTİK DÜŞÜK TEHLİKEM VARMIŞ OYÜZDEN AŞAĞIDA GÖRDÜĞÜNÜZ PROGESTANI GEÇEN HAFTADAN BERİ GÜNDE 2 DEFA KULLANIYORUM VE BOL BOL YATIYORUM,BU CUMARTESİ KONTROLÜM VAR TEKRAR VE RABBİMİN İZNİYLE HAYIRLI HABERLER ALACAĞIM İNŞALLAH ÇÜNKÜ ÇOĞU ŞİKAYETİM BİTTİ ÇOK ŞÜKÜR.
AH BİDE BULANTILARIM GEÇSE HELEDE BU SICAKLAR MAHFETTİ BENİ ŞU DURUMDA,VE İLACIN EN BÜYÜK YAN ETKİSİ ÖYLE BİR UYUTUYORKİ BAŞDÖNMESİYLE BİRLİKTE ÖYLE BİR AĞIRLIK ÇÖKÜYORKİ SANKİ BAYILIYORUM GÖZÜMÜ AÇTIĞIMDA NE ZAMAN UYUMUŞUM DİYORUM KENDİMİ BİLMEDEN.
RABBİM HAYIRLISIYLA KUCAĞIMA ALMAYI NASİP EDER SAĞLIKLA İNŞALLAH BUNLARDA GEÇİP GİDECEK İŞTE TIPKI KIZIMI KUCAĞIMA ALDIĞIM ANDA HERŞEYİ UNUTTUĞUM GİBİ:)
CANIM KOCAM BENİM ÇOK YARDIMCI OLUYOR CANIM ANNEMDE ÖYLE ŞİMDİ PRENSESLER GİBİ BAKILIYORUM MERAK ETMEYİN İYİYİM ÇOK ŞÜKÜR KIZIMDA ÖYLE SAĞOLSUN FAZLA ÜZMÜYOR BENİ AKLINIZDA BULUNSUN HEP AĞIR KALDIRMA DİYORLARYA GERÇEKTEN DOĞRU BEN KIZIMI ÇOK KUCAĞIMA ALDIM MAŞALLAH KİLOSUDA YERİNDE SANIRIM OYÜZDEN SORUN YAŞADIM ŞİMDİ DAHA DİKKATLİYİM ARTIK,HEPİNİZE SEVGİ VE ÖPÜCÜKLERİMİ GÖNDERİYORUM,DUALARINIZIDA EKSİK ETMEYİN OLURMU:)
SEVGİLEEEEER....

10 yorum:

adriana1983 dedi ki...

Canım çok sevindim Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşaallah;)
Mide bulantıları benim 5 ay devam etmişti ve 5 ay serumla beslendim senin çabuk geçer umarım

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Ayy..canım şimdiden hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün inş.hayırlısıylan doğduğunda bizede göster merak ediyorum (:

sevgiler

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

adriane1983; canım benim amin inşallah çok seindim güzel dileklerin için,hadi ya senin bayağı ağır geçmiş desene,inşallah canım hemen geçer,kızımda ilk 6 ay çok rahattım 6 aydan sonra her yediğimi çıkartıyodum mahfolmuştum doğana kadar inşallah bundada başta olur sonrasında rahat ederim,işte boşa demiyolar hiç bişey olmasa 9 ay karnında taşımış hakkı var diye doğru valla annelik böyle bir şey işte,sağlıklı olsunlarda yeterki insan kucağına alınca unutuveriyor:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

madame kokoş;amin canım benim çok sağol inşallah tabiki gösteririm şubat ayını beklicez inşallah:)

makyajlı kareler dedi ki...

Cok sevindim canim ama dikkat et kendine bende 10 haftalik hamileyim allah herkesin bebisini kucagina almayi nasip etsin gecmis olsun tatlim

Modaliza dedi ki...

Canım bnm çok güzel bir haber bu. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah.

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Canım benim ya çok sevindim senin adına...
ALLAH sağlık ve mutlulukla kucağına almayı nasip eder inşallah...Sarıldım sevgiyle sımsıkı en kocamanından...

assortiek dedi ki...

tebrik ediyorummm:)çok sevindim çok şaşırdım,sağ salim sağlıkla kavuşun inşallah birbirinize:)

Deniz Alter dedi ki...

Çok tebrik ederim, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim:) Sevgilerimle

Juliette Koc dedi ki...

tebrik ediyorum. sağlıkla doğsun, mutlulukla büyüsün...

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara