İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

26 Eylül 2012

CANIM AŞKIM KOCACIĞIMIN SEVGİLİLER GÜNÜNDE BANA HAZIRLADIĞI SÜPRİZ

evliliğimizin ikinci yılındaydı sevgililer gününde ben kuafördeyken aşkımın işten erken geldiği o güzel günde eve geldiğimde benim için süpriz olarak hazırlamış olduğu yemeği görünce okadar mutlu olmuştumki anlatamam.mumlar yanmış çiçekler alınmış hediyem hazırlanmış ve bunun yanında yemeğide artı bir süpriz olarak düşünmüş ve becerebilmiş.köfteleri az yakmış olsada:))tüm acemiliğine rağmen başarılı bir sunum çıkarmış ortaya.huzurunuzda tekrar çook teşekkür ediyorum kendisine.sizlerlede paylaşmak istedim bloğumda bunu paylaşarak bende süpriz yapmak istedim kendisine.bu yıl sevgililer gününü akşam dışarıda geçirdik ama inanın emek verdiği için kesinlikle yerini tutamaz.bakın bakalım acemi bir aşçıya göre görüntü nasıl duruyor:)) tarifi:fırından pideler alınır:))küp küp doğranır.üzerine kızgın tereyağlı,salçalı sos gezdirilir.yoğurt dökülür.biberler közlenir.hazır alınmış köfteler ve hazır paket dönerler yağda kızartılır.ve son olarakda domatesler dilimlenir,üzerine iliştirilir. ELLERİNE SAĞLIK HAYATIMIN AŞKI

AŞKİTOM

Hiç yorum yok:

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara