İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

30 Ocak 2013

KARMA POST:)

MERHABALAAAAR!!! GEÇTİĞİMİZ PAZAR GÜNÜNDEN İTİBAREN YAPTIKLARIMI ELE ALIRSAK BAKALIM NASIL GEÇMİŞ ZAMANIMIZ:) YÜNCÜNÜN YOLUNU TUTTUM VE TABİKİ DOLDURDUM TORBAMI:) KIŞIN ÖRGÜ ÖRMECE DAHA BİR ZEVKLİ OLUYOR:)
 ŞU İPİN ŞİRİNLİĞİNE BAKARMISINIZ,BU ŞİRİN İPLE ŞİRİN KIZIMA BERE ÖRMEK İÇİN SABIRSIZLANIYORUM,EĞER GÜZEL OLURSA BİR ADET DAHA ALIP KAŞKOLU İLE TAKIMINI TAMAMLAYACAĞIM KESİN,BİTMİŞ HALİ İLE SUNUM YAPACAĞIM MERAK ETMEYİN TARİFİDE YANINDA BONUS:) TAKİPTE KALIN:)

 SİZCE BENİM ZAMANIM YEMEKSİZ GEÇERMİ:) PAZAR GÜNÜNE YİNE ÖZEL BİR LEZZET HAZIRLADIM,CİĞERLERİM TAM AĞZIMIZA LAYIK OLDU,LEZZET PÜF NOKTALARI VE PİŞİRME YÖNTEMİ İLE İLGİLİ BİR POST DAHA GELECEK YEMEKSEVERLER:)


 EVEEET SEVGİLİ BLOGGER ARKADAŞIM AYCELCE HAYAT'DA (http://aycelcehayat.blogspot.com/) GÖRÜP FİKİR ALDIĞIM UYGULAMASINI DERYA BAYKAL'IN SİTESİNDEN YAPTIĞIM BURADAN BAKINIZ MURAT BOZ BERESİNE BAŞLAMIŞ BULUNUP İKİ GÜNDE BİTİRMİŞ BULUNMAKTAYIM:) ATKISINIDA ÖRÜYORUM TAKIM OLSUN DİYE İKİSİNİ BİRLİKTE YAPIM AŞAMALARI İLE PAYLAŞACAĞIM AYRI BİR POST OLARAK,BİRAZ DAHA BEKLEYECEKSİNİZ AMA KAŞKOLUDA ÇABUK BİTİRMEYİ HEDEFLİYORUM,HIZLI ÖRGÜ ÖRÜYORUM SABAHTAN BAŞLASAM BÜTÜN GÜN ÖRSEM OGÜN İÇİNDE BİLE BİTİRİRMİŞİM BEREYİ:) AMA PRENSESİM VAR BENİM OYUN ZAMANIMIZDAN ÇALMAM ASLA:)
BUGÜNDE PORTAKALLI PIRASA YAPTIM,MERAK ETMEYİN TARİF TABİKİDE YAYINLANACAK:) ÇOK LEZZETLİ OLUYOR PORTAKAL SUYU KATINCA BENDEN SÖYLEMESİ:) HAFTADA BİR GÜN MUTLAKA PIRASA YAPARIM ÇOK FAYDALI YİYİN GARİ:)
 ECZANEMİZDE.COM'DAN SİPARİŞLERİM VE SÜPRİZ HEDİYELERİM  YİNE HIZLI BİR ŞEKİLDE GELDİ OH BENDEN MUTLUSU YOK:)
 VEE OJELEŞME  ETKİNLİĞİ İÇİN GÖNDERECEĞİM OJELER VE HEDİYELERİMDE PAKETLENİP YOLCULUĞA ÇIKTI SEVGİLİ BLOGGER AYLİN EKŞİ ARKADAŞIMA:)
 HIIIIM BUNLARIN ÜZERİNE BURMA TATLISI HEMDE SICAK SICAK İYİ GİDER DEĞİLMİ:) SICAK SICAK DEDİM ÇÜNKÜ BURSA TEYYARE KÜLTÜR MERKEZİNİN SIRASINDAKİ HEYKELDE DİYİM YANİ KAFKAS PASTAHANESİNİN KARŞI CADDESİ ADANA TATLICISINDAN BİR GİDİN ALIN BAKALIM ÖYLE TATLI YEDİNİZMİ SÜREKLİ SICAK ÇITIR ŞEFFAF MUTFAK OLARAK HİZMET VERİYORLAR,HEP TAZE ZATEN MÜŞTERİ SIRAYA GİRİYOR TEPSİLER ANINDA BİTİP KOCA KAYNAR ŞERBET DOLU KAZANDAN YENİLERİ YERİNİ ALIVERİYOR,BURMASINDAN LOKMA TATLISINA,TAŞ KADAYIFINA KADAR HEPSİ ÇOK LEZZETLİ AFİYETLE YİYORUZ:)
                                            TATLIYLA KAPANIŞ PEK BİR TATLI OLMUŞ:)

8 yorum:

aysp dedi ki...

ayyy fesatımdan çatlıcam bana marifetli diyene baak :) hatun bombasın sen.. o ipte ben bebek ,ponpon mu gördüm?? nası bişeymiş ki o.çok enteresann.hiç öyle bir şey görmedim ben buralarda yaa :(
etle aram yok ciğer size kalsın pırasa benim olabilir miii? :) ellerine sağlık hepsi çok çok güzel olmuş canım

günlük yaşamım dedi ki...

çook keyifli bir post olmuş şekerim :))

Shimizu Zen dedi ki...

selamm
ben de bloguma bekleırm bb krem yorumları için :)

http://myshimizu.blogspot.com/2013/01/bb-kremler-karslastrmas-hem-de-kardelen.html

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

ponponlu ipe bayıldım...
elinizden çıkacak Güzelliklerinizi bekliyorum...
Sevgilerimle...

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

AYSELİM,çok teşekkür ederim canım benim yok yok seninde on parmağında on marifet vallahi unutma senden gördümde yaptım bereyi:)ilham kaynağımsın:) doğru görmüşsün canımcım hehe bebek ponpon:) yeni çıkmış canım o ipler gelir belki ama dediğin gibi hr yüncüde yok ama içimden geldi senin prensesine hediye yapmak istiyorum bu iple söz,çok cici olur,zaten bebek hediyesi yollamayı istiyordum e bari beğendiğin bişey olmuş olur daha güzel olur,pırasayı yolladım sana ciğerler yine benim olsun ozaman ben etçilim valla:))))

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

günlükçü bayan;çok teşekkür ederim keyif almana çok sevindim şekerim:)herzaman beklerim:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

shimuzi zen;selam canım tabiki seve seve gelirim takipçindim sanırım zaten bir bakayım yinede değilsemde takibe alayım hemen,sende hoşgeldin tekrar bb krem için ilgine çok teşekür ederim:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

EMEL AKAN;emelcim çok teşekkür ederim hoşgeldin bloğuma,valla bende bayılarak aldım ipimi:)en kısa zamanda hızla bitirip sunacağım sizlere:)seviglerimi gönderiyorum bende

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara