İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

12 Şubat 2013

AŞKIMA MURAT BOZ BERESİ VE ATKI SEVGİLİLER GÜNÜNE YETİŞTİ:)

 GÖBEK ATABİLİRMİYİİİİİM BİTTİDE BİTTİİİİİ SEVGİLİ AYCELCE HAYAT'DA GÖRÜPDE DERYA BAYKAL'IN SİTESİNE IŞINLANIP MURAT BOZ BEREM ÇOOOKTAN BİTMİŞTİ ZATEN AMA KAŞKOLUNUDA BİTİRİP İKİSİNİ TAKIM HALİNDE EKLEMEK İSTEDİĞİM İÇİN    BEKLEMEYE ALMIŞTIM YAYINLAMAK İÇİN,ATKI BİRAZ OYALADI BEYZADEM ENLİ BİR ATKI İSTEYİNCE:))) 60 İLMEKLE BİR TERS BİR DÜZ YANİ TEK LASTİK ÖRGÜ MODELİ ÖRDÜM ATKIYI ŞÜKÜRLER OLSUN BİTTİ VE SİZLERE SUNUYORUM TABİ EŞİME EL EMEĞİ HEDİYE YAPMANIN MUTLULUĞUDA AYRI BİR GÜZEL,ÇOK BEĞENDİ BENDE MUSMUTLU OLDUM:)


 EĞER TAKIM ÖRECEKSENİZ 5 ADET İPİNİZİ STOKLAYIN,SADECE BERE İÇİN İSE BİR ADET YETİYOR DİYEMİCEM ÇÜNKÜ İKİNCİYE GEÇTİM AMA BERENİN BİTMESİNE ÜÇ SIRA KALA GEÇTİM ÖLÇÜYE SADIK KALMAK İÇİN,AMA TEK İPLEDE BİTİREN VAR TERCİH SİZİN:)




ŞİŞ NO:6 NAKO YADA ALİZE YÜN ORTA KALINLIKTA BENİM YAPTIĞIMIN RENK KODU VE SERİSİ AŞAĞIDADIR(KAŞKOL VE BERE İÇİN DERSENİZ YÜNCÜLER YÖNLENDİRİYOLAR ZATEN.
BERE ÖRGÜ:
80 ilmek başlanır. 2 ters 2 düz 12 sıra lastik örülür. Düz örgüye geçerken aralardan 10 ilmek arttırılıp, ilmek sayısı 90a çıkarılır. 8 sıra örülür, aralardan 10 ilmek arttırılarak ilmek sayısı 100e çıkarılır. 35 cm örülür. 3 diş haroşo örülüp kesilerek kapatılır. İkiye katlanıp dikilir. Yün iki kat yapılıp, 4 numara tığla 100 zincir çekilir. Haroşonun başlangıç yerinden teğel gibi geçirilip bağlanır.
SEVGİLİ DERYA BAYKAL'ın(BURADAN BAKINIZ) sitesindende inceleyebilirsiniz.

 ve bu güzel atkı bere takımının ödülü aşkito tarafından bir tabak portakal ile ödülendirildim,çok beğendi ve bütün yorgunluğum gitti bitti...

5 yorum:

aysp dedi ki...

emeğine sağlık ,güle güle kullansın eşin. ben bereyi tek ipten yaptığım için keloğlan şapkası gibi oldu :) murat boz beresi gibi dökümlü değil ondan giymiyor benimki:) atkısı da çok güzel,,maşallah fabrika gibi çalşıyorsun :)))

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım...
çok hoş olmuş...
çok beceriklisin...

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

ayseeeeel;gece gece koptuuuuum keloğlan beresimi kahkahayı bastım valla alemsin sağolasın canım beğenmene çok sevindim,bidaha yap kız beyciğine:) sl ip üşenme:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

gurme şirinem;çok teşekkür ederim çok mutlu oldum bu güzel yorumuna:)

Unknown dedi ki...

toplamda bere 35 cm mi yoksa 100 ilmekten sonra mi 35 cm oruyorz ?

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara