İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

2 Nisan 2017

AVCI BÖREĞİ (TAVUKLU)


Yeni bir tarifle hepinize merhabalar sevgili arkadaşlarım:) Denedikten sonra derin dondurucunuzda her daim bulundurmak isteyeceğiniz, lezzetine doyamayacağınız ve misafirlerinizin de övgüyle beğeni yorumları yapacağı hatta tarifini isteyeceği tarifimizi hemen geçelim:) Aslında bu börek avcı böreği olarak da geçiyor. Fakat daha çok iç malzemesi kıymalı olarak yapıldığında sanırım daha çok avcı böreği olarak adlandırılıyor. İnstagramdan sonra buyrun bir de blog versiyonuna:) 

İnstagram: @ozlemozbekkaraca

                                                 TAVUKLU GALETA UNLU BÖREK


2 Adet bütün tavuk göğsü ( 2 paket) tavuk göğsünü haşlayıp didikledim. (Tiftik tiftik olacak) Biraz, karabiber ve kırmızı toz biber ilave ettim. Az sıvı yağda minik minik doğradığım çarliston ve kırmızı yağ biberlerini soteledim ve tavuk harcının içine karıştırdım

.
6 adet yufkayı 8 eşit parçaya böldüm. Sigara böreği gibi önce iç harçtan biraz dolgunca koydum ve sardım. Fakat sigara böreği gibi çok ince olmayacak hafif kalınca olacak.( böreğin ucunu su ile yapıştırdım açılmasın diye, yani aşamaları aynı sigara böreği yapar gibi)


Ben derin dondurucum için bayağı bir depoladım😍


Kızartmak için:
Börekleri önce yumurtaya daha sonra galeta ununa bulayacaksınız ve yağda kızartacaksınız. Fazla yağını  çekmesi için servis tabağına havlu kağıt sererek alın kızaranları...


Bu boreği dilerseniz yapıp hemen kızartabilirsiniz yada buzluğa atıp yapmadan önce çıkartıp, çözdürüp, kızartabilirsiniz.


Canınız istediğinde yada misafirler için hazır olacak çok lezzetli bir börek. Kahvaltılık için de harika bir alternatif...


Hepinize musmutlu ve afiyetli günler diliyorum değerli takipçilerim... 







Dondurucu için hazırladıklarım. Haşladığımız tavuğun suyunu da tabi ki değerlendiriyoruz. Pilav ve çorbalarda şifa niyetine ve lezzet için kullanıyoruz:) 



1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu böreği çok yaptım ama tavuklu hiç denemedim. dediğin gibi çok güzel olur tahmin ediyorum. ellerine sağlık.

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara